مدیریت بازاریابی ورزشی
مدیریت بازاریابی ورزشی یکی از مدیریتهای جدیدی است که از چند دهه پیش در دانشگاههای معتبر جهانی به عنوان یکی از گرایشها و تخصص های رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در سطوح مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و مقطع دکتری جایگاه ویژه ای برای خود یافته است .امروزه نگرش دانشگاهی و علمی به این گرایش دستاوردها و یافته های پژوهشگران و متخصصان این رشته می باشد.
فلسفه وجودی مـدیریت در تربیت بدنی بیانگر این حقیقت است که مقوله تربیت بدنی و ورزش به عنوان یک تشکیلات گسترده و در عین حال پیچیده نیاز به داشتن مدیران ماهر و کارآمد در سطوح مختلف دارد . پس بنابراین وجود مدیرانی کارآمد و اثر بخش برای سازمانها و بویژه سازمانهای ورزشی امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است. هدف از این تحقیق آشنایی با فرآیند مـدیریت در حیطه تربیت بدنی و ورزش میباشد.
آینده شغلی مدیریت بازاریابی ورزشی
- تدریس درس مـدیریت ورزشی در دوره های کاردانی و کارشناسی
- تدریس در کارگاه های آموزشی مدیران ورزشـی
- اداره امور و کارشناسی سازمانهای ورزشی دولتی و خصوصی
- اداره امور و کارشناسی فدراسیونها و هیئت ها و انجمن های ورزشی
- سرپرستی تیم ها و کاروانهای ورزشی
- اداره و کارشناسی اماکن ورزشی
دروس ترم یک کارشناسی ارشد
- مبانی سازمان و مـدیریت در ورزش (۲ واحد)
- اصول و مبانی بازاریابی ورزشی (۲ واحد)
- ارتباطات ورزشی (۲ واحد)
- روش تحقیق در مدیریت ورزش (۲ واحد)