مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی

معرفی رشته مدیریت بازارگانی

دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به منظور آماده ساختن دانشجویان برای مشاغل حرفه ای مدیریت در سازمان های بازرگانی و موسسات دولتی و نیز ادامه تحصیل در دوره دکتری مدیریت، تدوین گردیده است. به طور دقیق تر هدف های برنامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی عبارت است از:

  • آشنایی با وظایف اساسی سازمان های بازرگانی
  • شناخت مسائل مبتنی بر مدیریت، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مسائل، ارزیابی راه حل های مختلف در مورد مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصمیمات اتخاذی است.
  • افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی و تطبیق برنامه های سازمان با شرایط جدید
  • ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه ای.

آینده شغلی مدیریت بازرگانی

فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با اطلاعات وسیعی که در زمینه‌های مختلف مربوط به بازار، مباحث تدوین استراتژی های سازمانی، شناخت مشتریان و نحوه ارتباط با آنها، شناخت فرآیندهای فروش، بازاریابی و خدمات به مشتریان بازرگانی و بازاریابی، روابط انسانی، امور مالی و اقتصادی پیدا می کنند، به خوبی می‎‌توانند در سطح مدیران اجرایی در سازمان های بازرگانی، صنعتی و دولتی به کار اشتغال ورزند و یا در سمت مشاور مدیریت انجام وظیفه نمایند. انتظار می رود که این فارغ التحصیلان پس از کسب تجربیات کافی بتوانند مسئولیت های بیش تری را در سطوح بالای سازمان عهده دار گردند. علاوه بر این فارغ التحصیلان این دوره می توانند در کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که امروزه در موسسات بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است مشغول به کار شوند.

 


 

    مبلغ :   ۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان  ۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان
    ظرفیت:    ۴۵ نفر  ۳ نفر باقیمانده
    آخرین مهلت ثبت نام: دوشنبه ۷ آذر

     


    گرایش های مدیریت بازرگانی

    • گرایش بازاریابی
    • گرایش بازرگانی بین المللی
    • گرایش بازرگانی داخلی
    • گرایش تجارت الکترونیکی
    • گرایش کارآفرینی
    • گرایش مدیریت استراتژیک

     

    دروس ترم یک کارشناسی ارشد

    • مدیریت استراتژیک پیشرفته (۲ واحد)
    • نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته (۲ واحد)
    • مدیریت منابع انسانی پیشرفته (۲ واحد)
    • زبان تخصصی (۲ واحد)

     

    مشاهده مجوزات


    نظرات مرتبط با "مدیریت بازرگانی"
    1. سهیلا مرادی

      برای خانم هایی مثل من که به خاطر بچه داری نمی تونن کلاس های حضوری را هر روز هفته شرکت کنند طرح فراگیر خیلی خوبه
      اینکه هم غیر حضوری هست و هم اینکه اگه کلاسی هم باشه آخر هفته هاست
      خیلی عالیه از این بابت

    2. سپهر عمادی

      من خودم به شخصه حتی به کسایی هم که تازه کارشناسی شون را تموم کردند پیشنهاد میکنم از این طرح استفاده کنند
      چون هم یک ترم جلو می افتند و واقعا برای بعضی از شرایط واقعا ارزش نداره که بخایم وقت گذاشت و برای کنکور سراسری ۴ سال دروس کارشناسی را دوباره خوند.
      برای شرایط و هدفی که من دارم واقعا این طرح بهترینه

    3. عرفان رحیمی

      خوبی گذروندن دوره آمادگی فراگیر اینه که :
      قبل از اینکه بخای رشته را انتخاب کنی مشاوره رایگان میشی این خیلی کمک کننده است من در نظر داشتم رشته مدیریت دولتی برم ولی وقتی مشاوره گرفتم و عنوان کردم که هدفم چیه و مدرک و ادامه تحصیل را برای چی میخام مدیریت
      بازرگانی را بهم پیشنهاد دادند که واقعا برای من بهترین انتخاب بود چون علاوه بر اینکه مدرک ارشد را می گیرم مطالبی که در این رشته آموزش می بینم خیلی به ارتقاء شغلیم کمک می کنه

      و مورد دیگه اینکه در پکیج آمادگی فراگیر پیام نور دانش پژوهان علاوه بر تدریس ویدیویی دروس ، می تونید کتاب نکات و خلاصه دروس را داشته باشید و برای کسایی که نزدیک آزمون نیاز به مرور مطالب دارند خیلی مفیده

    پاسخ بدهید